כרטיסי ביקור לעולם הדפוס


חשבתם שהכנת כרטיסי ביקור הינה עסק קל? טעיתם בגדול. אמנם כרטיסי ביקור הינם קטנים ידידותיים ולרוב יהיו סולידיים ולא יהיה צורך להכניס לתוכם פרטים רבים אודות העסק שאותו אנו מעוניינים לשווק אבל עדיין, חשוב לזכור שגם כרטיסים בגודל של שלושה על חמישה סנטימטרים אמורים להיות ענייניים ובעלי תוכן מספק ללקוחות ושבתוכם יהיה ניתן לזהות גם פנייה אישית לאדם שחילקנו לו את כרטיס הביקור שלנו ואנו רוצים שהוא יעשה בו שימוש בעתיד.
הרי המטרה היא לתת כרטיס ביקור שיהיה תזכורת מתמדת שלנו. כאשר אתם נותנים כרטיס ביקור ללקוח פוטנציאלי שלכם, אתם מאוד רוצים שיעשה שימוש
בכרטיס הזה בעתיד.

ברגעים כאלו, העלות של הכנת הכרטיסים מתגמדת ונעלמת קליל. בואו נחשוב על זה שנייה אחת ברשותכם: נניח שהלכת לחפש בית דפוס שידפיס לכם כרטיסי ביקור. האחד היה יחסית יקר(בערך בכמה עשרות שקלים) אבל הבטיח עבודה איכותית ואמינה, השני לעומתו הציע מחיר נוח יותר(שוב, בכמה עשרות שקלים)אבל התוצאה הסופית תהיה שאתם תתביישו להראות את הכרטיס הזה ללקוחות פוטנציאלים. מה באמת עדיף?

מה כן חשוב ביצירת כרטיסי ביקור

בראש ובראשונה, חשוב מאוד לכל בעל עסק להגדיר מה תהיה החשיבות של כרטיסי הביקור שאותם הוא יחלק ללקוחותיו הקיימים או ללקוחות הפוטנציאלים שיצרו עם העסק סוג של אינטראקציה בעבר. ישנם עסקים רבים שמבחינתם חלק גדול מההפצה ומהכנסות העסק יעברו דרך כרטיסי ביקור, בין אם מגנטיים או ניירות כרומה רגילים, עסקים כאלו בדרך כלל יהיו עסקים שמספקים שירותי הזמנות ומשלוחים, כמו חנויות פרחים, מתנות ופיצריות.

 לעסקים כאלו מומלץ להשקיע בעיצוב כרטיס הביקור ובעיצוב הלוגו המתנוסס על גביו. למרות שמדובר בכרטיס ביקור קטן שאין אפשרות להכיל על גביו פרטים רבים, חשוב לדעת כי לעיתים כרטיס הביקור הוא זה שיסייע ללקוחות לקבל החלטה בנוגע להזמנת שירות מהעסק, לצורך דוגמא: כאשר אנו נרצה להזמין פיצה אנו לרוב נעיין בכרטיסי הביקור המגנטיים שמוצמדים על המקרר ומתוך מספר פיצריות שהצליחו לפרסם עצמן על גבי המקרר בביתנו אנו נצטרך לבחור מספר טלפון אחד שאליו אנו נתקשר וממנו נזמין את הפיצה המיוחלת, בחלק מין המקרים הללו אנו נבחר להזמין פיצה דווקא מהמסעדה שכרטיס הביקור שלה הצליח למשוך את עיננו במיוחד.

בסופו של דבר, אריזת המוצר היא זאת שמכריעה את הבחירה של הצרכן. אם נמשיך עם דוגמת הפיצה נבין בקלות שהמגנט או הכרטיס שיכיל תמונה יותר מפתה של פיצה, יהיה ככל הנראה זה שימשוך את העין של הקונה הפוטנציאלי. זה אולי נשמע מצחיק וללא קשר כל שהוא לאיכות המוצר עצמו. אך בשיווק הכלל הראשון הוא האריזה, היא זאת שעושה את השיווק.

אם כן, כרטיסי ביקור הינם עולם ומלואו בעולם של הפצה ושיווק של עסקים, כמעט כל אדם בגיל מבוגר מחזיק בארנקו מספר כרטיסי ביקור של נותני שירות ולכן כל עסק חייב להבין שיש צורך בהשקעת מחשבה גם כאשר לרוב כל העניין של כרטיסי ביקור נראה מינורי וחסר משמעות, הרי ידוע כי הצלחתו של כל עסק בין אם קטן או גדול תלויה לא מעט בדרך שבה בוחר העסק לשווק את עצמו ולהפיץ את מוצריו ושירותיו בין קהל הלקוחות הפוטנציאלים.

הכרטיסים שלנו

אצלנו בבית הדפוס, אנחנו מתגאים באיכות המוצרים שאנחנו מייצרים, המחיר שלנו הוא הזול ביותר והנוח ביותר, אך מצד שני אנחנו מספקים אך ורק את הכרטיסים האיכותיים ביותר שיש. אצלנו תקבלו עיצוב גרפי ברמה הגבוהה ביותר, המעצבים שלנו ישקיעו בכם כמה סקיצות שצריך, עד שהכרטיס יהיה מושלם. אין לנו שיקולים של זמן, אך ורק איכות ושביעות רצון הלקוח.

 

מאמרים נוספים

 

משרד לעיצוב גרפי

בית דפוס איכותי וזול

כרטיסי ביקור לעולם הדפוס